Ceník dopravy a plateb

slovensko 

Využíváme služeb největších tuzemských dopravců, s jejichž pomocí doručíme v týdnu vytvořenou objednávku hned další pracovní den. Pokud tedy objednáte v pondělí - pátek do 17:00, hned další pracovní den si budete moct nákup vyzvednout.

Produkty balíme do bublinkových fólií a pevných krabiček, díky čemuž se nám ještě nestalo, že by k zákazníkovi dorazily poškozeny. A kdyby náhodou, reklamaci jsme připraveni řešit ihned bez zbytečných okolků a papírování.

A co je důležité, o skladových zásobách nelžeme. Produkty označené jako skladem jsou vždy připraveny k okamžité expedici.

 

zasillkovna-cena     zasilkovna-dobirka

ceska-posta-cena     ceska-posta-dobirka

dpd-cena     dpd-dobirka

 

                                                                         prevod_1

                                                                         PREVODZD

 

 

Svých zákazníků si ceníme a snažíme si je hýčkat. Těm registrovaným navíc nabízíme zajímavé výhody, s jejichž využitím je každý nákup o nějakou tu korunku příjemnější.

  

VYHODY 

objednavkynad     zasilkovnazdarma

objednavkynad3     dpdzdarma

 REGISTRACE

 


Jak na různé platby?

V druhém kroku košíku budete vyzváni k volbě dopravce a platby. Ta se dá rozdělit do tří kategorií:

  • Dobírka: Zásilku uhradíte dopravci až při jejím převzetí. Ten nám platbu potvrdí a my Vám pak e-mailem pošleme fakturu.

 

  • Platba on-line: Z košíku budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu GoPay, kde můžete objednávku uhradit buď platební kartou, nebo převodem z internetového bankovnictví. Po úspěšném dokončení Vám e-mailem pošleme fakturu se všemi náležitostmi jako EET.

 

  • Platba převodem: Po dokončení objednávky Vám bude zaslán informační e-mail s detaily platby. Uvedenou částku zašlete pod variabilním symbolem totožným s číslem objednávky ve prospěch účtu 2701280489/2010 (FIO banka). Až bude suma připsána na náš účet, pošleme Vám e-mailem fakturu a předáme objednávku dopravci.
    Při platbě ze Slovenska prosím použíjte místo čísla účtu náš IBAN, a to SK35 8330 0000 0027 0128 0489. Při použití tohoto IBAN Vám nebudou účtovány poplatky za zahraniční platbu. 

 


Jak zvolit přepravní službu?

Stejně jako způsob platby, i dopravce volíte v druhém kroku košíku. Volit můžete mezi následujícími dopravci:

  • Zásilkovna.cz má po celém Česku i Slovensku stovky poboček v podobě různých prodejen a podniků. Služby Zásilkovny tedy mohou být nabízeny v trafice, v obchodním centru, nebo třeba ve Vaší oblíbené cukrárně. Do té kurýr balíček odveze a vy si ho tam poté vyzvednete.
    Jak na to? V druhém kroku košíku si vyberete pobočku, která Vám vyhovuje, my pak následující všední den mezi šestou a osmou hodinou ranní předáme balíček službě Zásilkovna.cz, která Vás bude o jeho pohybu informovat formou sms a e-mailu. Až Vám přijde smska a e-mail s potvrzením, že je balíček připraven k vyzvednutí, přijdete na zvolenou pobočku a oproti heslu, jež jste dostali v oné potvrzovací zprávě, Vám bude balíček vydán.

 

  • Česká / Slovenská pošta snad nepotřebuje představovat. U nás můžete zvolit doručení balíku do ruky, kdy Vám pošťák přinese objednávku na Vámi zadanou adresu.

 

  • DPD/GLS je kurýrní služba. Poté, co balíček předáme dopravci, Vás kontaktuje kurýr, aby se s Vámi dohodl na ideálních podmínkách (tedy hlavně na času) předání. Zásilku pak doveze na v objednávce zadanou adresu.

 

U všech výše zmíněných přepravních služeb používáme pro zefektivnění expedicce překladové depo Zásilkovny. Je proto možné, že Vám přijde e-mail od Zásilkovna.cz, navzdory tomu, že zvolíte jako dopravce DPD nebo Českou poštu. Nemusíte se však obávat, balíček příijde přesně tak, jak jste si naklikali :)

Náš obchod momentálně nemá kamennou pobočku, po telefonické dohodě je však možno požádat o osobní převzetí v Praze na Barranově (ulice Kříženeckého námestí, mapu vizte zde), avšak pouze při platbě předem (nepřijímáme hotovost).


Kdy balíček dostanu?

Objednávky expedujeme každý všední den kolem sedmé hodiny večer. Hned další den pak bývá balíček připravem k převzetí nebo předán kurýrem. Takže pokud například objednáte v úterý odpoledně, ve středu je balíček u Vás. Pouze u služeb České pošty se může občas stát, že cesta trvá o den déle. Během vánoční sezóny pak nedoporučujeme využívat jejích služeb vůbec, protože se předání balíčku může protáhnout třeba i na týden (tedy alespoň na základě zkušeností z předchozích let). 99% objednávek (pokud jsou všechny její produkty skladem) každopádně dodáváme během 30 hodin.


Co když koupím film v předprodeji?

U nejžhavějších novinek pro Vás spouštíme i předprodej, abyste mohli produkt objednat dříve, než dorazí na trh a tím si jednak pojistili, že ho opravdu dostanete, jednak si zajistili jeho nejrychlejší možné získání. Tituly z předobjednávek totiž často posíláme o pár dní dříve, než vůbec mají být uvedeny na trh. Může se bohužel stát i opačná situace, kdy má distributor například potíže při výrobě a titul tím pádem přijde s drobným zpožděním. V každém případě platí, že díky předprodeji budete mezi prvními, kdo ho bude mít doma.

Je-li součástí objednávky jak titul skladem, tak titul v předprodeji, celá objednávka je vázána datem uvedení toho nejnovějšího. Pokud si tedy s titulem, jenž vychází příští měsíc, objednáte i titul, který máme skladem, vše přijde dohromady po uvedení novinky. Není však problém zažádat dodatečně o rozdělení objednávky, kterou pro Vás rádi vyřídíme zvlášť. Je však potřeba počítat s extra poštovným.


Chci objednat na Slovensko

Objednávky zasíláme i na Slovensko, doručovací doba však může být o den nebo dva delší.

 eur-button

 

cenik-zasilkovna-sk sk-dobirka-zasilkovna

cenik-slovenska-posta sk-dobrika-posta

cenik-gls-sk sk-dobirka-gls


                                                         SK-prevod

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.