Ceník dopravy a plateb

MOMENTÁLNĚ STRÁNKU REKONSTUUJEME, NABÍDKA NENÍ AKTUÁLNÍ. SPRÁVNÉ CENY A NABÍDKA SLUŽEB SE VÁM ZOBRAZÍ V DRUHÉM KROKU KOŠÍKU. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.

slovensko 

Využíváme služeb největších tuzemských dopravců, s jejichž pomocí doručíme v týdnu vytvořenou objednávku hned další pracovní den. Pokud tedy objednáte do 17:30, hned další pracovní den bude nákup připraven k vyzvednutí.

Produkty balíme do bublinkových fólií a pevných krabiček, díky čemuž se nám ještě nestalo, že by k zákazníkovi dorazily poškozeny. A kdyby náhodou, reklamaci jsme připraveni řešit ihned bez zbytečných okolků a papírování.

A co je důležité, o skladových zásobách nelžeme. Produkty označené jako skladem jsou vždy připraveny k okamžité expedici.


 

zasillkovna-cena     Platba kartou

Česká pošta - cena     Platba převodem

Kurýr - cena     Kurýr

 


Svých zákazníků si ceníme a snažíme si je hýčkat. Těm registrovaným navíc nabízíme zajímavé výhody, s jejichž využitím je každý nákup o nějakou tu korunku příjemnější.

  

VYHODY 

objednavkynad     zasilkovnazdarma

objednavkynad3     dpdzdarma

sleva2

 REGISTRACE

 


Jak na různé platby?

V druhém kroku košíku budete vyzváni k volbě dopravce a platby. Ta se dá rozdělit do tří kategorií:

  • Dobírka: Zásilku uhradíte dopravci až při jejím převzetí. Ten nám platbu potvrdí a my Vám pak e-mailem pošleme fakturu.

 

  • Platba on-line: Z košíku budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu GoPay, kde můžete objednávku uhradit buď platební kartou, nebo převodem z internetového bankovnictví. Po úspěšném dokončení Vám e-mailem pošleme fakturu se všemi náležitostmi jako EET.

 

  • Platba převodem: Po dokončení objednávky Vám bude zaslán informační e-mail s detaily platby. Uvedenou částku zašlete pod variabilním symbolem totožným s číslem objednávky ve prospěch účtu 2701280489/2010 (FIO banka). Až bude suma připsána na náš účet, pošleme Vám e-mailem fakturu a předáme objednávku dopravci.
    Při platbě ze Slovenska prosím použijte místo čísla účtu náš IBAN, a to LT58 3250 0866 1761 2949.

 


Jak zvolit přepravní službu?

Stejně jako způsob platby, i dopravce volíte v druhém kroku košíku. Volit můžete mezi následujícími dopravci:

  • Zásilkovna.cz má po celém Česku i Slovensku tisíce poboček v podobě různých prodejen a podniků, případně úložných boxů. Služby Zásilkovny tedy mohou být nabízeny v trafice, v obchodním centru, nebo třeba ve Vaší oblíbené cukrárně, nebo může stát box na rohu Vaší ulice. Sem kurýr balíček odveze a vy si ho poté vyzvednete.
    Jak na to? V druhém kroku košíku si vyberete pobočku, která Vám vyhovuje, my každý všední den po páté hodině večer předáme balíček službě Zásilkovna.cz, která Vás bude o jeho pohybu informovat formou sms a e-mailu. Až Vám přijde smska a e-mail s potvrzením, že je balíček připraven k vyzvednutí, přijdete na zvolenou pobočku a oproti heslu, jež jste dostali v oné potvrzovací zprávě, Vám bude balíček vydán.

 

  • Česká / Slovenská pošta snad nepotřebuje představovat. U nás můžete zvolit doručení balíku do ruky, kdy Vám pošťák přinese objednávku na Vámi zadanou adresu.

 

  • Jako kurýrní službu využíváme DPD a InTime - systém automaticky volí tu službu, která je aktuálně nejméně vytížená. Poté, co balíček předáme dopravci, Vás kontaktuje kurýr, aby se s Vámi dohodl na ideálních podmínkách (tedy hlavně na času) předání. Zásilku pak doveze na v objednávce zadanou adresu.

 

U všech výše zmíněných přepravních služeb používáme pro zefektivnění expedice překladové depo Zásilkovny. Je proto možné, že Vám přijde e-mail od Zásilkovna.cz, navzdory tomu, že zvolíte jako dopravce Kurýra nebo Českou poštu. Nemusíte se však obávat, balíček přijde přesně tak, jak jste si naklikali :)


Kdy balíček dostanu?

Objednávky expedujeme každý všední den kolem sedmé hodiny večer. Hned další pracovní den pak bývá balíček připraven k převzetí nebo předán kurýrem. Takže pokud například objednáte v úterý odpoledne, ve středu je balíček u Vás. Pouze u služeb České pošty se může občas stát, že cesta trvá o den déle. Během vánoční sezóny pak nedoporučujeme využívat jejích služeb vůbec, protože se předání balíčku může protáhnout třeba i na týden (tedy alespoň na základě zkušeností z předchozích let). 99% objednávek (pokud jsou všechny její produkty skladem) každopádně dodáváme během 20-30 hodin.


Co když koupím film v předprodeji?

U nejžhavějších novinek pro Vás spouštíme i předprodej, abyste mohli produkt objednat dříve, než dorazí na trh a tím si jednak pojistili, že ho opravdu dostanete, jednak si zajistili jeho nejrychlejší možné získání. Tituly z předobjednávek totiž často posíláme o pár dní dříve, než vůbec mají být uvedeny na trh. Může se bohužel stát i opačná situace, kdy má distributor například potíže při výrobě a titul tím pádem přijde s drobným zpožděním. V každém případě platí, že díky předprodeji budete mezi prvními, kdo bude mít ten který titul doma.

Je-li součástí objednávky jak film skladem, tak titul v předprodeji, celá objednávka je vázána datem uvedení toho nejnovějšího. Pokud si tedy s titulem, jenž vychází příští měsíc, objednáte i titul, který máme skladem, vše přijde dohromady po uvedení novinky. Není však problém zažádat dodatečně o rozdělení objednávky, kterou pro Vás rádi vyřídíme zvlášť. Je však potřeba počítat s extra poštovným.


Chci objednat na Slovensko

Objednávky zasíláme i na Slovensko, doručovací doba však může být o den nebo dva delší.

SLOVENSKÉ CENÍKY DOPRAVY AKTUÁLNĚ OPTIMALIZUJEME, CENÍK PROTO NENÍ AKTUÁLNÍ. SOUČASNÉ CENY SE VÁM ZOBRAZÍ V PŘÍSLUŠNÝCH KROCÍCH KOŠÍKU.

 eur-button

 

cenik-zasilkovna-sk sk-dobirka-zasilkovna

cenik-slovenska-posta sk-dobrika-posta

cenik-gls-sk sk-dobirka-gls


                                                         SK-prevod