Columbia Classics Collection Vol.3 (4k: Stalo se jedné noci, Odtud až na věčnost, Panu učiteli s láskou, Poslední představení, Annie, Lepší už to nebude)

 
Novinka Tip Limit. počet Efekt lupa
  • 1 z 2
 

Columbia Classics Collection - Volume 3: It Happened One Night (1934), režie: Frank Capra, From Here To Eternity (1953), režie: Fred Zinnemann, To Sir, With Love (1967), režie: James Clavell, The Last Picture Show (1971), režie: Peter Bogdanovich, Annie (1982), režie: John Huston, As Good As It Gets (1997), režie: James L. Brooks

Průřez některými hity z dílen studia Columbia Pictures v limitované kolekci nabízí 4k premiéru šesti titulů, které jsou samostatně nedostupné a ze sběratelské edice tak dělají ještě žádanější produkt.

Dostupnost Skladem
Běžná cena 5 999 Kč
Ušetříte 2 000 Kč (–33 %)
3 999 Kč    
Značka Import (DE)
Kategorie Ultra HD Blu-ray
 

Balení obsahuje 14 disků

7x 4k Ultra HD Blu-ray


Stalo se jedné noci

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10, Dolby Vision)
  • Poměr stran 1.33:1
  • Původní znění v DTS-HD MA 2.0
  • České titulky
  • BD-100 (třívrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


Odtud až na věčnost

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
  • Poměr stran 1.37:1
  • Původní znění v Dolby Atmos
  • České titulky
  • BD-100 (třívrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


Panu učiteli s láskou

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
  • Poměr stran 1.85:1
  • Původní znění v Dolby Atmos
  • BD-66 (dvouvrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


Poslední představení - Kinoverze

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
  • Poměr stran 1.85:1
  • Původní znění v DTS-HD MA 2.0
  • České titulky
  • BD-66 (dvouvrstvý UHDBD)

Poslední představení - Režisérský sestřih

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
  • Poměr stran 1.85:1
  • Původní znění v DTS-HD MA 2.0
  • BD-66 (dvouvrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


Annie

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
  • Poměr stran 2.35:1
  • Původní znění v Dolby Atmos
  • České titulky
  • BD-100 (třívrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


Lepší už to nebude

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
  • Poměr stran 1.85:1
  • Původní znění v Dolby Atmos
  • České titulky
  • Český dabing v Dolby Digital 2.0
  • BD-100 (třívrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


7x Blu-ray

  • Filmy ve Full HD (1920 x 1080)
  • Poměr stran totožný jako u UHD variant
  • Původní znění v různých formátech
  • Česká jazyková sada pouze u některých titulů (neověřeno)
  • Bonusové materiály
  • Sedmý disk obsahuje Odtud až na věčnost jakožto televizní minisérii z r. 1979 bez CZ

Edice je ve formě rozkládacího balení, jehož součástí je fotokniha s doprovodnými texty. Filmy jsou uloženy v separátních černých amaray krabičkách bez slipcoverů v německých edicích. Rating sticker je nálepka, lze sundat.


Hmotnost 3 kg
Český dabing Bez CZ dabingu, Dolby Digital 2.0, Dolby Digital 5.1
České titulky ano
Slovenský dabing Bez SK dabingu
Slovenské titulky ne
Původní znění Dolby Atmos, DTS-HD MA 2.0
Master (?) 4k
HDR (?) HDR-10, Dolby Vision
Snímková frekvence 24fps (23.976)
Typ UHDBD (?) BD-100, BD-66
Dovoz Import s CZ, Import
Počet BD 7
Délka 679 minut
Počet UHDBD 7

Trailer na edici


Unboxing


Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: