Columbia Classics Collection Vol.3 (4k: Stalo se jedné noci, Odtud až na věčnost, Panu učiteli s láskou, Poslední představení, Annie, Lepší už to nebude)

Tip Limit. počet
Značka: Import (DE)
3 999 Kč
Skladem
Možnosti doručení

Columbia Classics Collection - Volume 3: It Happened One Night (1934), režie: Frank Capra, From Here To Eternity (1953), režie: Fred Zinnemann, To Sir, With Love (1967), režie: James Clavell, The Last Picture Show (1971), režie: Peter Bogdanovich, Annie (1982), režie: John Huston, As Good As It Gets (1997), režie: James L. Brooks

Průřez některými hity z dílen studia Columbia Pictures v limitované kolekci nabízí 4k premiéru šesti titulů, které jsou samostatně nedostupné a ze sběratelské edice tak dělají ještě žádanější produkt.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Balení obsahuje 14 disků

7x 4k Ultra HD Blu-ray


Stalo se jedné noci

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10, Dolby Vision)
  • Poměr stran 1.33:1
  • Původní znění v DTS-HD MA 2.0
  • České titulky
  • BD-100 (třívrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


Odtud až na věčnost

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
  • Poměr stran 1.37:1
  • Původní znění v Dolby Atmos
  • České titulky
  • BD-100 (třívrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


Panu učiteli s láskou

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
  • Poměr stran 1.85:1
  • Původní znění v Dolby Atmos
  • BD-66 (dvouvrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


Poslední představení - Kinoverze

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
  • Poměr stran 1.85:1
  • Původní znění v DTS-HD MA 2.0
  • České titulky
  • BD-66 (dvouvrstvý UHDBD)

Poslední představení - Režisérský sestřih

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
  • Poměr stran 1.85:1
  • Původní znění v DTS-HD MA 2.0
  • BD-66 (dvouvrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


Annie

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
  • Poměr stran 2.35:1
  • Původní znění v Dolby Atmos
  • České titulky
  • BD-100 (třívrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


Lepší už to nebude

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
  • Poměr stran 1.85:1
  • Původní znění v Dolby Atmos
  • České titulky
  • Český dabing v Dolby Digital 2.0
  • BD-100 (třívrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


7x Blu-ray

  • Filmy ve Full HD (1920 x 1080)
  • Poměr stran totožný jako u UHD variant
  • Původní znění v různých formátech
  • Česká jazyková sada pouze u některých titulů (neověřeno)
  • Bonusové materiály
  • Sedmý disk obsahuje Odtud až na věčnost jakožto televizní minisérii z r. 1979 bez CZ

Edice je ve formě rozkládacího balení, jehož součástí je fotokniha s doprovodnými texty. Filmy jsou uloženy v separátních černých amaray krabičkách bez slipcoverů v německých edicích. Rating sticker je nálepka, lze sundat.


Doplňkové parametry

Kategorie: Ultra HD Blu-ray
Český dabing: Bez CZ dabingu, Dolby Digital 2.0, Dolby Digital 5.1
České titulky: ano
Slovenský dabing: Bez SK dabingu
Slovenské titulky: ne
? Zvukové stopy: Česky, Anglicky, Francouzsky (evropská), Italsky, Korejsky, Německy, Portugalsky (portugalská), Španělsky
? Subtitles: English, English for the Deaf and Hard of Hearing, Arabic, Bulgarian, Complex Mandarin, Czech, Danish, Dutch, Finnish, French, German, Greek, Hebrew, Hindi, Hungarian, Icelandic, Italian, Korean, Mandarin (Traditional), Norwegian, Polish, Portuguese (Portugal), Spanish (Castilian), Swedish, Thai, Turkish
Původní znění: Dolby Atmos, DTS-HD MA 2.0
? Master: 4k
? HDR: HDR-10, Dolby Vision
Snímková frekvence: 24fps (23.976)
? Typ UHDBD: BD-100, BD-66
Dovoz: Import s CZ, Import
Počet BD: 7
Délka: 679 minut
Počet UHDBD: 7

Trailer na edici

Unboxing

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: